چهره ها

گذری بر زندگانی مشاهیر و بزرگان ایران و جهان

چهره ها

گذری بر زندگانی مشاهیر و بزرگان ایران و جهان

سلبریتی ها و چهره های مشهوری که روزی درگیر اعتیاد شده بودند

امروز دهم خرداد مطابق سی و یکم می روز جهانی بدون دخانیات است.به همین مناسبت امروز پستی متفاوت درباره ی چهره های مشوری که روزی درگیر اعتیاد بوده اند اما با اراده ی پولادینشان این چغر بد بدن را خاک کرده اند قرار دادم.

31 می روز جهانی بدون دخانیات


 1-آنجلینا جولی

آنجلینا جولی:((تقریبا هر مواد مخدری که وجود داشت رو امتحان کردم.واقعا روزهای تاریکی بود.))

این بازیگر معروف کسانی را وارد زندگی خود کرد که ارزش آن را داشتند به خاطر آن ها به زندگی ادامه دهد.او با این کار توانست بر اعتیاد خود غلبه کند.

2-آنتونی هاپکینز

این هنرمند بریتانیایی میگوید:((وقتی جوون بودم فکر میکردم الکل کمک میکنه آرامش بگیرم، احساس رهایی کنم و بنابر این بازیگر بهتری باشم.خیلی از همکارانم هم اینطور فکر میکنن، اما اشتباه میکنن.))

او میگوید:((الکل من رو تا دم مرگ برد.اگه ترکش نکرده بودم حالا یه جایی تو مکزیکو سیتی خوابیده بودم، تو بهترین حالت، توی جوب و توی بدترین حالت، مرده زیر کاکتوسها.))

3-امینم

چیزی که به او کمک کرد بالاخره خود را از چاه اعتیاد بیرون بکشد، حس مسئولیت در قبال دخترانش بود.

4-اکبر عبدی 

اکبر عبدی در بخشی از صحبت هایش در برنامه چهل تیکه به ماجرای اعتیادش اشاره کرد و گفت:((دوست دارم به بچه ها بگویم 25 سال تریاک مصرف کردم و حدود 15 سال سیگار کشیدم اما بعد از پیوند کلیه پنج سال است که پاک هستم.من اکبر عبدی حدود چهار سال و نیم است که پاک هستم.))

5-علی اوسیوند

علی اوسیوند بازیگر سرشناس ایرانی در یکی از قسمت های دورهمی گفت:((من خودم 30 سال سیگار کشیدم.یک روزی بچم اومد گفتش که: ما کسی رو بالا سرمون نداریم بعد از تو .همون موقع گذاشتم کنار به خاطر دخترم.))


اینجا را کلیک کنید و درباره این مطلب بیشتر بخوانید.

نظرات 8 + ارسال نظر
مهناز دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 17:52

وا چرا نصف پیام هام نمیان؟؟؟؟!!!!
آخرش نوشته بودم : امینم خیلی جالب بود

نمیدونم واقعا.
برا بقیه که فکر نکنم همچین مشکلی پیش اومده باشه.

مهناز یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 21:08

چند نفر دیگه هم هستن که نگفتین

بله
من چند نفر شونو که بیشتر معروف بودن اسم بردم.

Ciarah پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 11:00 http://Www.Ciarahdiaries.blogfa.com

خیلی جالب بود

Saeed سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 15:44 http://Saeed-a-92.blogfa.com

از بین ترک مواد متوهم زا الکل دشوارترین وصعیت رو برای ترک داره
در ادبیات جرم شناسی الکلیسم یا مِی بارگی به فراوانی مورد بررسی قرار گرفته.
در کشور خودمان! و کشورهای اروپایی بیش از 50 درصد اعتیاد به جهت مسائل جنسی هست.( اینو سر بسته گفتم زیاد نمی شد بازش کرد، بچه هست )

تیابینی شنبه 15 خرداد 1400 ساعت 10:04 http://mymadrid.blogfa.com

جالب بود نمیدونستم
آنجلینا جولیم ؟؟
آنتونی ؟؟؟؟

زهرا چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت 15:35 http://adabiat12345.blogfa.com/

خیلی جالب بود واسم

سروش سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 12:45 http://javan202.blogfa.com/

روزی که بتونی با پولدارتر از خودت
هم نشینی کنی و معذب نشی


با فقیر تر از خودت
بنشینی و خردش نکنی


با باهوش تر از خودت باشی
و هم صحبتش بشی


با کم هوش تر از خودت باشی
و مسخرش نکنی


با عقاید و سلایق دیگران کاری نداشته باشی


با زندگی شخصی بقیه کاری نداشته باشی


اونوقت میتونی بگی انسانی

بسیار زیبا و پرمفهوم
ممنون از شما

سروش دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 21:18 http://javan202.blogfa.com/

مثل طوفان بزرگ نوح در صبحی شگفت

سرزمین سینه ها تا نا کجا را تر کند

چترها تان را ببندید ای به ساحل مانده ها

شاید این باران که می بارد شما را تر کند ..
.
.


سلام ممنونم از حضورتون دوست عزیز ..[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد